Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2011 09:21 - Китарата е най-великият инструмент след .....
Автор: vahisht Категория: Музика   
Прочетен: 8319 Коментари: 17 Гласове:
25

Последна промяна: 12.10.2011 05:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Наблюдавайки това изпълнение на Ewan Dobson,  си спомних фразата изречена от друг велик китарист Ал Ди Меола-"Китарата е най-великият инструмент след човешкия глас"
 Тридесетгодишния, Ewan Dobson,  е повече от виртуоз.... няма да продължа,  ще  Ви оставя да се наслаждавате.....










Тагове:   1 2,   3 4,


Гласувай:
25



1. tota - Благодаря за подбраната музика!
01.10.2011 11:14
Добро изпълнение, прозвуча ми нежно, излъчващо топлина...Струнните инструменти сътворяват звуци докосващи, сякаш отронващи се ...
Хубав ден!
цитирай
2. ivesa - Наистина е виртуоз...
01.10.2011 19:04
Благодаря за доставената наслада!И честит празник на музиката!:)
цитирай
3. vahisht - И аз благодаря за..
01.10.2011 20:54
за отзвука при посещението Ви!
tota написа:
Добро изпълнение, прозвуча ми нежно, излъчващо топлина...Струнните инструменти сътворяват звуци докосващи, сякаш отронващи се ...
Хубав ден!


Два пъти да бъде хубав деня и при Вас!
цитирай
4. vahisht - Честит празник и на Вас !
01.10.2011 21:01
Това определение вписва напълно какво е Тя за мен:

"Музиката не е просто изкуство, а е начин на живот, усещане, обективна енергия на субективни светове."

ivesa написа:
Благодаря за доставената наслада!И честит празник на музиката!:)


Поздрави!
цитирай
5. inel379 - Уникални изпълнения!
02.10.2011 00:27
Фен съм на този инструмент!
И...малко си акомпанирам с него!:)
Удоволствието, което изпитах от страхотния избор, е върховно!
Благодаря от сърце!
Спокойна нощ желая!
цитирай
6. vahisht - Благодаря...
02.10.2011 02:50
за коментара.Слушам ги тези изпълнения вече седмица и не мога да им се наситя!
inel379 написа:
Фен съм на този инструмент!
И...малко си акомпанирам с него!:)
Удоволствието, което изпитах от страхотния избор, е върховно!
Благодаря от сърце!
Спокойна нощ желая!

Всичко най-добро и на Вас!
цитирай
7. анонимен - Охоооооооооо! Браво!
02.10.2011 08:43
Мислех си, че съм самотния фен на китарата! Благодаря! Обаждай се, бе човек! Като показваш такива находки!
цитирай
8. vahisht - Винаги...,
02.10.2011 10:25
само преди седмица съдбата ме срещна с един от моите любими китаристи и певци-George Benson , оказа се, че е невероятен и като човек, но за това някой друг път....
katana написа:
Мислех си, че съм самотния фен на китарата! Благодаря! Обаждай се, бе човек! Като показваш такива находки!

Поздрави!!!
цитирай
9. findly - Изцяло се насладих!
03.10.2011 13:35
И повторих, много добре ми подейства,
успокояващо!
Благодаря!
цитирай
10. vahisht - Удоволствието е изцяло ...
03.10.2011 18:58
мое, когато успея да подаря някому...удоволствие:)
findly написа:
И повторих, много добре ми подейства,
успокояващо!
Благодаря!

Поздрави!!!
цитирай
11. gothic - !!!
04.10.2011 14:30
Обожавам китари! Миналата седмица, в един вълнуващ момент, в който аз и съпругата ми отново се преоткрихме и разбрахме че любовта помежду ни е по-силна от всичко, звучеше великият албум от 1981-ва на Ал ди Меола, Пако де Лусия и Джон Маклафлин. И той ще остане докрай като символ на Любовта.....
цитирай
12. vahisht - Радвам се за Вас!
04.10.2011 18:51
gothic написа:
Обожавам китари! Миналата седмица, в един вълнуващ момент, в който аз и съпругата ми отново се преоткрихме и разбрахме че любовта помежду ни е по-силна от всичко, звучеше великият албум от 1981-ва на Ал ди Меола, Пако де Лусия и Джон Маклафлин. И той ще остане докрай като символ на Любовта.....

С най добри пожелания за дълги години семейно щастие!!!
Поздрави!!!
цитирай
13. cinderellathespy - Ех, китари. . . . китаристи. . . . . ...
09.10.2011 11:59
Ех, китари....китаристи.....конкретно - Басисти.....и други.....-сти.....хах....:-)
Имам си и аз бас китара, май ще взема да я извадя от калъфа и да изтормозя съседските уши....с Hush-a и Смок-а, хах....Накара ме да се усмихна пред монитора....
Искаш ли от мен едно стихо за един басист, което писах преди години....ама си го обичам.....щото показва как чувствам и мисля аз....

БЯЛО

на П

Във мисли, като вихрен водопад,
минават дни, подобно малки гари
и някъде във този кръговрат
душата неусетно се запали.

От две очи, видяни във нощта,
от ритъма на звуци от китари,
поисках да си идеш, самота,
и да се върнат бляновете стари.

Отново вярвам, че я има любовта,
макар понякога от нея да ти пари,
преглъщаш и си връщаш радостта
със две очи и ритъм на китари.

Много е отдавнашно, но китарите пак ме застигат, като че ли.....
Поздрави на тебе и усмихнат дъждовен неделен ден /поне зад моя прозорец е такъв/!:-)
цитирай
14. vahisht - Благодаря за "Бяло"...
09.10.2011 21:48
много го харесах е слабо казано....
"От две очи, видяни във нощта,
от ритъма на звуци от китари,
поисках да си идеш, самота,
и да се върнат бляновете стари."
Поздрав и от мен:
http://www.youtube.com/watch?v=Yb93BcLoZ9Y
Харесвам дъждовното време, но там където съм не е капвало отдавна....
Поздрави!!!
цитирай
15. cinderellathespy - много го харесах е слабо казано. . . . ...
10.10.2011 09:26
vahisht написа:
много го харесах е слабо казано....
"От две очи, видяни във нощта,
от ритъма на звуци от китари,
поисках да си идеш, самота,
и да се върнат бляновете стари."
Поздрав и от мен:
http://www.youtube.com/watch?v=Yb93BcLoZ9Y
Харесвам дъждовното време, но там където съм не е капвало отдавна....
Поздрави!!!


Радвам се, че ти е харесало!
Усмихната и спорна седмица от мен!
Пак ще намина, като имам време!:-)
Между другото със съпруга ми обичаме да слушаме и Игор Пресняков....Предполагам, че го знаеш....
Поздрави!:-)
цитирай
16. vahisht - Прекрасно е когато...
11.10.2011 01:46
можеш да споделиш една и съща музика с човека до теб.Поздрави на Вас и съпруга Ви с това:
http://www.youtube.com/watch?v=UA7uUPvFLvc&feature=related
Затруднен съм кое повече ми харесва оргиналът на The Eagles или неговото :)))....
Поздрави!!!
цитирай
17. cinderellathespy - можеш да споделиш една и съща музика ...
11.10.2011 11:33
vahisht написа:
можеш да споделиш една и съща музика с човека до теб.Поздрави на Вас и съпруга Ви с това:
http://www.youtube.com/watch?v=UA7uUPvFLvc&feature=related
Затруднен съм кое повече ми харесва оргиналът на The Eagles или неговото :)))....
Поздрави!!!


Благодаря! И двете си носят очарованието!
Аз съм на вълна Роксет, обаче....
http://www.youtube.com/watch?v=ob_FGdppvLM&feature=related
Поздрави!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vahisht
Категория: Лични дневници
Прочетен: 376802
Постинги: 97
Коментари: 1448
Гласове: 7978
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол