Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2011 09:46 - Вчера
Автор: vahisht Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12104 Коментари: 24 Гласове:
37

Последна промяна: 14.10.2011 10:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера ми дойде на гости. Още с влизането ме запита:
-Как си Днес?
-Ами... - позамислих се за малко, - както Вчера!
-Така ли, а помниш ли какво ми обеща? - "От Утре ще бъда друг, ще се променя, обещавам, ще видиш..." - изсипа ми цял водопад от обещания, а сега какво, все същото - каза Вчера.
-Ей, ей почакай малко, затова ли дойде? Седни, отпусни се, кажи какво ще пийнеш, искаш ли да похапнеш нещо? То така не може, от вратата и за главата, аз казах от Утре, сега сме Днес. И знаеш ли, ако искаш да бъда с теб откровен,  честно казано не мога да си спомня ти кое Вчера беше? Онова от Онзи Ден или Завчера или пък може би По-завчера? В крайна сметка Вчера си беше за Вчера, сега сме Днес! В един от западните езици неслучайно за сегашното Днес и Подарък се използува една и съща дума.
Радвай се на Подаръка, за да можеш да си спомниш за Вчера, да помислиш за Утре или за Вдругиден. Казвай сега какво да ти сипя!
-Сипи ми Истината. - каза Вчера, облизвайки се.
-Коя, тази от Днес или онази от Вчера? - попитах, поглеждайки го изпитателно.
-Виж какво, омръзна ми да ме черпят с коктейли от лъжи, измислени геройства и слава, това, че съм Вчера, не означава, че съм от вчера. Налей ми от Сегашната Действителност - може и да горчи, но затова пък е Истинска.
-Това вече е приказка - казах, наливайки, без да ми се свиди, - тя, Сегашната Действителност, е една... първата глътка преминава като трън, втората като слама, а третата - сама. И престава да горчи, свикнал един път с нея, не я заменяш с нищо друго.
-Да - каза Вчера, - но трябва да отлежи малко при някои от моите  далечни братовчеди - Едно Време или Преди Години и да видиш какъв вкус, какъв аромат придобива...
-Наздраве! - казах. - За какво предлагаш да пием?
-Как за какво, предполагам познаваш Роберт Бърнс? Аха, виждам, че се усмихваш, така че да пием за Мен, за братята ми - Завчера и Онзи Ден, братовчедите ми - Миналите Дни, Преди Години, Едно Време, Някога Много Отдавна.
 -Добре, наздраве за Миналите Златни Дни! - казах аз с приповдигнато настроение.
-Наздраве! За Миналите Златни Дни! - почти извика Вчера и надигна цялата бутилка, без ни най-малко да му пука за Утре.
Погълна на един път Сегашната Действителност, отпусна се на канапето и ме погледна с най-тъжните очи на този свят.
-Знаеш ли - заговори почти шепнешком, - аз съм най-нещастното нещо на този свят.
В един и същи момент съм най-обичано и най-ненавиждано, най-приятно и най-ужасно, най-желано и бленувано и най-кошмарно и бълнувано. Всичкото това е, защото не мога, колкото и да искам, колкото и да се опитвам да бъда... Утре! Да, да искам щастието, радостта, обичта, да ги пренасям в Утре, да прехвърля близките, които си отидоха вчера, всички ония  прекрасни моменти с тях от Миналите Златни Дни да ги прехвърля в Утре, ех, само да можех да бъда Утре... - Вчера заплака тихичко, неутешимо и продължи да нарежда. - На никого, на абсолютно никого не съм потребно, дори и на Днес, когато все още си спомнят за мен...
Внезапно се изправи, погледна ме с щастливо изражение и възторжено извика:
-Да, ама не, я веднага пусни момчетата от Ливърпул, почти бях забравил за тях, как можах...
Изгледах го учудено и с недоумение.
-А, така значи, дойде да гледаш мача у нас и през цялото време ми приказва врели-некипели...
-Какъв мач,  на всички Днес само футбола ви е в главите, затова и съдържанието ви в тях е почти толкова, колкото и в самата топка. За другите момчета говоря, ония с китарите....
Почувствах как се изчервих, забързах се и пуснах уредбата, знаех, че ще започне с "Yesterday", та нали затова ми дойде Вчера на гости.......





Гласувай:
37



1. mt46 - Поздрави
14.10.2011 09:56
от Вчера и от Днес!...
Утре... не е сигурно...
цитирай
2. vahisht - Правилно...
14.10.2011 10:15
можем да кажем само, дай Боже да се поздравим и утре....
mt46 написа:
от Вчера и от Днес!...
Утре... не е сигурно...

Поздрави от Днес!!!!
цитирай
3. dushka - !
14.10.2011 10:26
Поздрави и от мен... от Днес!
цитирай
4. vahisht - Благодаря!
14.10.2011 10:35
dushka написа:
Поздрави и от мен... от Днес!

Благодаря за поздравите!
Приемете същите и от мен!!!
цитирай
5. cefulesteven - Вчера е Мъдреца, извършил всички ...
14.10.2011 10:49
Вчера е Мъдреца, извършил всички лекомислия.
Утре и Надеждата, облечена в толкова тревоги.
Днес е единствено Действителното, но не би било действително без тях.
Прекрасна притча.
цитирай
6. cinderellathespy - Много харесах и много истинско и ...
14.10.2011 10:57
Много харесах и много истинско и вярно!
Обичам Beatles, Аз живея винаги в Днес, защото Утре може и да няма, а Вчера е така далече.....
Знаеш ли, обаче, изпратих моята болка, която ме държа много дълго....
Реших да оставя всичко на всички бъдещи Днешни дни, в които ще дишам, а то това което има да ми се случва....просто ще ми се случи когато настъпи момента.....

По тоя повод поздрав с едно парче, което е днешния лайт мотив при мене :

http://vbox7.com/play:d9e75371

Слънчев есенен ден!:-)
цитирай
7. vahisht - Да Вчера е ...
14.10.2011 10:57
Мъдреца и ако се поучаваме от него Днес ще ни бъде по-леко....

cefulesteven написа:
Вчера е Мъдреца, извършил всички лекомислия.
Утре и Надеждата, облечена в толкова тревоги.
Днес е единствено Действителното, но не би било действително без тях.
Прекрасна притча.

Благодаря за коментара!
Поздрави!!!
цитирай
8. findly - Здравейте от ДНЕС!
14.10.2011 11:12
Но пък ВЧЕРА се срещнахме в нета,
и се надявам УТРЕ отново да сме на линия.
Хубав ден!
цитирай
9. vahisht - От Вашите..
14.10.2011 11:16
уста в Божиите уши!
findly написа:
Но пък ВЧЕРА се срещнахме в нета,
и се надявам УТРЕ отново да сме на линия.
Хубав ден!

Два пъти по-хубав ден да бъде вашия!
Поздрави!!!
цитирай
10. tota - Хареса ми!!
14.10.2011 14:20
Поздрави от СЕГА!!

Хубави мигове!!
цитирай
11. jabalka - Привет!
14.10.2011 14:59
С пожелание за прекрасно бъдеще , озарено от това хубаво нещо , което е сега - а то е от "Вчера"! В този час харесах аз!
цитирай
12. ognena71 - Поздрави! Лек ден за днес.
14.10.2011 15:29
Поздрави! Лек ден за днес.
цитирай
13. mirandolina - Днес е по-добре от Вчера...
14.10.2011 15:54
а Утре, ще е по-добре от Днес !
Да използваме настоящите Мигове !:)
цитирай
14. sande - Поздрави, Василе!
14.10.2011 16:31
Много ми хареса твойта свобода и артистичност.

Давай!
цитирай
15. vahisht - @ 6. анонимен
14.10.2011 18:26
Аз също обичам The Beatles, макар, че те са от Вчера, звучат актуално Днес и ще звуучат и Утре....защото Любовта е вечна....
Благодаря за коментара и поздрава:))))
анонимен написа:
Много харесах и много истинско и вярно!
Обичам Beatles, Аз живея винаги в Днес, защото Утре може и да няма, а Вчера е така далече.....
Знаеш ли, обаче, изпратих моята болка, която ме държа много дълго....
Реших да оставя всичко на всички бъдещи Днешни дни, в които ще дишам, а то това което има да ми се случва....просто ще ми се случи когато настъпи момента.....

По тоя повод поздрав с едно парче, което е днешния лайт мотив при мене :

http://vbox7.com/play:d9e75371

Слънчев есенен ден!:-)

Поздрави!!!
цитирай
16. vahisht - @ tota
14.10.2011 18:29
Два пъти да бъдат по-хубави миговете за Вас!
Благодаря за оценката!
tota написа:
Поздрави от СЕГА!!

Хубави мигове!!

Всичко най-добро!
цитирай
17. vahisht - @ jabalka
14.10.2011 18:31
Благодаря за пожеланията - да Ви се връщат двойно и тройно!
jabalka написа:
С пожелание за прекрасно бъдеще , озарено от това хубаво нещо , което е сега - а то е от "Вчера"! В този час харесах аз!

Поздрави!!!
цитирай
18. vahisht - @ ognena71
14.10.2011 18:34
Благодаря, нека Днес бъде винаги за Вас лек и приятен-завинаги!
ognena71 написа:
Поздрави! Лек ден за днес.

Поздрави!!!
цитирай
19. vahisht - @ mirandolina
14.10.2011 18:36
Да , да ги използваме най-рационално-защото Миг с Миг не се повтарят!
mirandolina написа:
а Утре, ще е по-добре от Днес !
Да използваме настоящите Мигове !:)

Поздрави!!!
цитирай
20. vahisht - @ sande
14.10.2011 18:56
Сашо, благодаря!
Вие ги оценявате, защото също ги притежавате и то много в повече отколкото са в мен!Благодаря и за куража-надявам се да го покажа:)))
sande написа:
Много ми хареса твойта свобода и артистичност.

Давай!

Останете със здраве!!!
цитирай
21. shaffi - поздрав за
14.10.2011 22:09
избора на песен!!
цитирай
22. vahisht - Всъщност...
14.10.2011 22:25
всичко започна от тази песен.....
The Beatles бяха, са, и ще бъдат......
shaffi написа:
избора на песен!!

Поздрави!!!
цитирай
23. borjanmljakov - Ебати тъпотията.
14.10.2011 22:58
.
цитирай
24. vahisht - @ borjanmljakov -Жал ми е за ....
15.10.2011 07:33
за Вас, но не мога да Ви помогна!
Знам къде е причината за това отношение и предполагам все още, че не сте безнадежден случай!
23. borjanmljakov - Ебати тъпотията.
14.10 22:58
Поздрави!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vahisht
Категория: Лични дневници
Прочетен: 376107
Постинги: 97
Коментари: 1448
Гласове: 7978
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол